Tinerețe,arestează-mă!

Am avut câteva tentative eșuate de a scrie și vreo săptămână de nopți albe.Am asistat la un masacru și alte prostii pe care numai un om cu ceva țigle lipsă poate să le viseze.M-am trezit în după-amiezi mai posomorâte decât mine,măcar bine că m-am trezit.                            Îs un dezastru! Nu că până acum nu aș fi fost,dar înainte eram un dezastru frumos,cu gene arcuite și sclipire-n privire.Eram un dezastru cu câteva probleme în minus.Eram un dezastru fericit și care cânta ”Clementine”.Acuma nu-s decât un dezastru în ciorapi,cu cearcăne și care cântă țoc-țoc pe tastatură. Eu azi am observat că nu-i bine cu mine și caut consolare.Culmea,mi-am găsit psiholog.Sau psihic olog.Pe scurt,am început să citesc propriu-mi blog :)) Doar cele recente,of course,nu aș rezista psihic la ce am scris prin 2012 :)) Ooo,am supraviețuit sfârșitului lumii.Încă o motivație! Și de mult mă gândesc eu să-mi fac un tatuaj motivațional,da până când încă rămâne tatuat pe creier.Sau să ies acuma afară desculță?Da mi-e frică c-o să vrea picioarele să mă ducă pân-acasă,acasă-acasă,unde mă așteaptă mărul în mijlocul ogrăzii,unde primăvara se aud cântând broaștele,unde pot să stau eu cu mine și să citesc în mine despre mine…                                   S-a dus pe apa sâmbetei încă o zi de miercuri,și iar eu miercurea asta mă culc joi,și iar încep să citesc prin articole motivație.Am citit astăzi gândurile unei fete pe bicicletă și mi-a plăcut o fază tare mișto,zicea ceva de genul că ”tinerețea îi ca brânza mucegăită,dacă știi cum s-o mănânci,e a dracului de bună”.Asta îi cea mai recentă motivație a mea,mi-am zgâriat creierul și am inscripționat-o! Mă apuc eu de tinerețea asta,la 20 de ani să vrea să plece așa repede?!Nu,nu,mi-am strâns o cătușă de piciorul stâng și una de piciorul drept al tinereții,de azi mergem picior la picior.Am înghițit cheia!

Citește în continuare „Tinerețe,arestează-mă!”